LOGOSUUNNITTELU

Olemme tuotteistaneet logosuunnittelun kahteen kokonaisuuteen: perustason logosuunnittelu joka sisältää suunnittelutyön, käyttövalmiit kuvatiedostot sekä vektoritiedostot neljässä eri tiedostomuodossa. Kattava logopaketti sisältää edellä mainittujen lisäksi ainutlaatuisen logoanimaation sekä kaksi logovideota verkkokaupastamme.
Myymämme työt sisältävät aina täydet käyttö- ja jatkomuokkausoikeudet.
Jos päätät tilata logosuunnittelun toisaalta, muista varmistaa että saat logon käyttöoikeuksien lisäksi oikeudet myös sen muokkaamiseen.
MEILTÄ SAA LOGOSUUNNITTELUA TÄLLÄ HETKELLÄ KAHDESSA PAKETISSA KIINTEÄÄN HINTAAN:
-
LOGOSUUNNITTELU
Siirry tuotesivullePerustason logosuunnitteluun kuuluu:
🔹 Suunnittelutyö kahdella tarkistuskierroksella🔹 Mustavalkovedokset sekä käyttövalmiit kuvat
🔹 Logon vektoritiedostot (4kpl, eps, svg, ai, pdf)
🔹 Täydet käyttö- & jatkomuokkausoikeudet
HINTA 650€ +alv24% -
SUUNNITTELU + KATTAVA LOGOPAKETTI
Siirry tuotesivulleKattavaan logopakettiin kuuluu:
🔹 Suunnittelutyö kahdella tarkistuskierroksella🔹 Mustavalkovedokset sekä käyttövalmiit kuvat
🔹 Täydet käyttö- & jatkomuokkausoikeudet
🔹 Logon vektoritiedostot (4kpl, eps, svg, ai, pdf)
🔹 Uniikin logoanimaation uudesta logostasi.
🔹 Kaksi logovideota verkkokaupastamme.
HINTA 950€ +alv24%

AJATUKSIA LOGON SUUNNITTELUSTA
Logo (sekä liikemerkki) ovat merkittävän tärkeä pala mitä tahansa yritystä. Logo antaa yritykselle jotakin mistä se muistetaan ja tunnistetaan. Kun sitä käytetään taitavasti, voidaan parhaimmillaan luoda assosiaatioita esimerkiksi tiettyjen väriyhdistelmien ja yritysten välille. Esimerkkinä, tuleeko sinulle jokin tietty yritys mieleen kun ajattelet kirkkaan punaista ja keltaista väriä?
Siksi logon suunnitteluun on hyvä panostaa: mitä haluamme logolla viestiä, mitä värejä haluamme käyttää? Tulisiko logon olla ennemmin vakava kuin leikkisä? Erilaisilla aloilla toinen toimii toista paremmin, ja värien antamat mielikuvat vaihtelevat myös alueittain.
Henkilökohtaisesti haluamme luoda logosta sellaisen joka jää mieleen ja jossa on jokin erikoinen “twisti”. Logot joissa on käytetty hyödyksi negatiivista tilaa älykkäästi ovat olleet parhaita joita olemme nähneet, ja sellaiseen jäljen jättävään lopputulokseen pyrimme itsekin tehdessämme logosuunnittelua.
Kuitenkin lähtökohtaisesti tietenkin kuuntelemme asiakasta ja hänen toiveitaan. Jos jokin ei kertakaikkiaan toimi yritysmaailmassa (esimerkiksi printin suhteen) niin huomautamme siitä ja tarjoamme vaihtoehtoa jolla syntyy paras kompromissi.
Joskus logo syntyy kun lyödään useampi luova pää yhteen. Meillä on laaja verkosto loistavia brändiasiantuntijoita ja graafikoita, joten joskus saamme lisäkäsiä ja näkemystä myös heiltä jotta voimme tarjota asiakkaillemme parhaan mahdollisen lopputuloksen.

KAIKILLA LOGOILLA ON TARINA
Yrityksemme nimi sai alkunsa kirjainyhdistelmästä FFS.
Sen jälkeen siihen ruvettiin miettimään sisältöä: sammakot ovat kivoja ja ne symboloivat muutosta sekä vaurautta. Sen perään haluttiin lisätä jotakin “lennokasta” ja näin syntyi sanaleikki frogonfly, joka sekoitetaan usein sanaan dragonfly (sudenkorento). “Studios” oli helppo lisätä tämän perään, sillä se on graafisilla aloilla yleinen.
Logomme syntyi pitkän ja huolellisen hiomisen jälkeen. Halusimme sen olevan ainutlaatuinen. Sininen väri on ollut läsnä alusta saakka, se on luotettava ja vakaa. Näimme myös, että erikoinen logo jossa esiintyy satuolento ei enää kaipaa ylleen tehostevärejä.
MINKÄLAINEN TARINA TEHDÄÄN TEIDÄN LOGOLLE?